what-text-message-marketing-is-all-about

با گذشت چندین سال از معرفی، پیامک هنوز ابزار تبلیغاتی جدیدی محسوب می شود، و برای برخی از تجارت ها می تواند مایه رونق کسب و کار باشد. احتمالا شما هم در ذهن خود سوالات بسیاری دارید، مانند بازاریابی پیامکی چگونه به کسب و کار من رونق می دهد؟ یا هزینه ی استفاده از سامانه ارسال اس ام اس چقدر است؟ به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی، خوشحال خواهیم بود که به این دست سوالات شما پاسخ دهیم. ما از شما تقاضا داریم که پیش از استفاده از خدمات مجموعه سیب ، شرایط را به طور کامل مطالعه فرمایید تا از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی آگاهی یابید.

ارتباط آنی

هیچ راه ارتباطی که سریع تر و لحظه ای تر از ارسال اس ام اس باشد، وجود ندارد. مطمئنا بیشتر مشتریان شما، تلفن همراهشان در فاصله ی یک متری شان قرار دارد، بنابراین دسترسی به تلفن همراه برایشان کاری بسیار آسان است. علی رغم اینکه بازاریابی ایمیلی بسیار سریع است، اما روش تبلیغاتی قدیمی محسوب می شود. به این دلیل که افراد معمولا ایمیل های خود را چند بار در هفته چک می کنند. همچنین، این امکان وجود دارد که ایمیل های تبلیغاتی شما مستقیما به داخل فولدر اسپم کاربران برود و هیچ گاه خوانده نشود.

وفادارسازی مشتریان

اگر فعالیتی صنعتی یا تجاری داشته باشید، مطمئنا می دانید که وفاداری به برند تبلیغاتی چقدر مهم می باشد. شما باید تلاش خود را انجام دهید که مشتریانی ثابت دذاشته باشید، نه اینکه مشتریانتان تنها یک بار از شما خرید کنند. علی رغم اینها، فروش بیشتر در نهایت مهم می باشد و شما باید سعی کنید که همیشه مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید. به راحتی می توانید با استفاده از پیامک و ارائه تخفیفات ویژه با مشتریانتان، آنها را نسبت به برند تجاری خودتان وفادار کنید. از مشتریان خود بخواهید که از طریق ارسال پیامک، ایمیل و از راه شبکه های اجتماعی با شما در ارتباط باشند.

جایزه دادن به مشتریان

مشتریان شما اگر بفهمند که که در قبال خرید کردن از شما جایزه دریافت می کنند و از مزایایی بهره مند می شود، به نام تجاری شما وفادار خواهند بود. آنها می خواهند بدانند که شما به آنها اهمیت می دهید. بازاریابی پیامکی ابزار مناسبی برای ارائه چنین پیشنهاد های انحصاری به مشتریان می باشد. این پیشنهادها می توانند در ثانیه به دست مخاطبانتان برسند و در نهایت به سود شما باشد.

مقرون به صرفه بودن

یکی از بهترین مزایای بازاریابی پیامکی مقرون به صرفه بودن آن است. با استفاده از سامانه ارسال اس ام اس دیگر لازم نیست که میلیون ها تومان در ماه خرج تبلیغات خود کنید تا این تبلیغات به گوش عده ی اندکی برسد. هزینه ی تبلیغات پیامکی شما بستگی به تعداد اس ام اس هایی دارد که شما ارسال می کنید. ممکن است که هزینه پیامک های ارسال شما به ۱۰ هزار تومان نیز نرسد. همچنین در نظر بگیرید که میزان فروشی که از هر پیامک ارسالی بدست می آورید، در برابر چند ریالی که خرج ارسال پیامک کرده اید چقدر زیاد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *